Keadaan dirimu bagaimana

Assalam

!*__*!

Kekadang kita lupa bagaimana keadaan diri kita sendiri. Termasuk aku sendiri yang suka main tengok gak, tak selidik baik-baik dah kata itu, ini..nah aku lah tu...asyik berfikir negetive jer. huhuw... Yalah benda yang kita fikirkan, tetapi akikatnya bukan seperti apa yang kita fikirkan tu. 


Ini peringatan buat diriku sendiri..Jangan asyik melihat orang begitu..begini... Sedangkan tak sama apa yang kita fikirkan, seeloknya berfikiran positif gak, ok ieda. hehehhe...

Tapi mesti bukan aku gak yang berfikir begini...mesti pandangan korang pun lain semacam kan, kalau benda yang tak elok kita tengok di depan mata. Ya tak?? 



11 ulasan:

Yumida Huda berkata...

berprasangka buruk x bagus..kan

Khir Khalid berkata...

Semoga kita semua sentiasa dibawah perlindungan & kasih Allah swt... aamiin...

Tashira Sha berkata...

peringatan buat diri sendiri juga ni :) selalu dah macam tu .

Mizz Aiza (Dunia Kecil) berkata...

terima kasih kerana mengingatkan..

Aimy Razali berkata...

Entry bermanfaat ...

aimy follow sini ..

http://aimyrazali.blogspot.com

mirza syazwina berkata...

betul3,
peringatan untuk diri sendiri jugak :))
lepas ni tak blh prasangka buruk sgt..hihiii

Ainim Suju berkata...

nice entry. kita perlu sentiasa muhasabah diri kan

Azlan Strider berkata...

damnnn...i damm love this kind of entry..ia sangat betul..sometimes kita suka judge orang based on what we saw right??walaupun benda tu dimata kita kekadang tak elok tapi kita tak tahu thw whole story...

Regards,
-Strider-

nana kimie berkata...

betul tu..jangan terlalu cepat bersangka buruk dengan orang laun...

zulhilmi tempoyak berkata...

ntah la... sy pon xtau bagaimana..

Asha Lya berkata...

btl tu kekadang kita tak tahu duduk perkara sebenar..rasanya lebih elok kita berprasangka baik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda