Blog kena unfollow

Assalamualaikum
***


Blog kena unfollow

siapa yang unfollow pun saya tidak tahu..

apa salah blog aku sampai kena unfollow..huhuw....

Apa boleh buat dah..sabar je

followers dah berkurang..bukannya banyakk pun

satu je...hihi...tapi siapakah gerangan yang sanggup unfollow blog aku ne

kalau saya tahu siapa yang unfollow

dengan tanpa segan silu saya unfollow balik..hahaha..jahatnya

p/s Mungkin dia malu kot nak berteman..hahha


10 ulasan:

Aku Penghibur berkata...

biaselah tu ..nak buat macam manekan

Asha Lya berkata...

tak apa sabar ya eida..masih ramai lagi follow eida :)

Niena Reen berkata...

Hmmh, sabar aje lah. Nanti adalah tu follower lain yang betul2 ikhlas nak follow. :D

msredcheesecake berkata...

Sy masih follow.... Itu kan biasa...

mieprosa berkata...

rilek la satu ja

Hunny Kitty berkata...

tah tah bukan unfollow pun..yg memfollow mungkin dah DELETE blog beliau kot...mari bersngka baik :)

Azlan Strider berkata...

saya masih mempollow anda..hahaha..tapi kalau follower dah beribu macam awak memang susah nak detect siapa..hehe

Regards,
-Strider-

Mizz Aiza (Dunia Kecil) berkata...

jangan sedih.. ramai lagi yang datang follow..

Khir Khalid berkata...

sabar2.. sy ttp follow :D :D

eRzA berkata...

haa tau xpe...sy pun sme..ttbe ade 2 org unfollow...nk mrh tu xla..tp rse bengang sbb slalunye sy fllw blk org yg fllw sy...rse nk unfollow blk je tp xtau sape...xtau ape slh blog ttbe nk unfollow...huhuuhuh...xikhlas btl org camni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda