Malam jumaat

Assalam
**********

Teringat zaman kanak-kanak dahulu

asal ja malam jumaat

mesti orang yang lebih tua akan cakap

malam jumaat ada hantu...banyak syaitan kalau tidak balik rumah time maghrib

hehee....malam jumaat banyak anjing menyalak..hahah

bla..bla...blaa...sampai budak-budak pun takut dan terus balik rumah

kalau nak tahu..dulu-dulu

saya ni ala-ala tomboy gitu...hahahahhah

berkawan pun dengan lelaki ja

tapi itu dulu ok...sekarang dah jadi ayu konon....jalan pun kepit...wkwkwk

Selamat malam jumaat alls


p/s Join GA hunyeda siapa yang belum...rugi tak join

18 ulasan:

Khir Khalid berkata...

Salam Jumaat Eda.. :)

Aefa Aerisya berkata...

haha.. dialog dlm gmbr tu lawak..

adrianna syaz berkata...

Sya dedulu ganas..tp skrg pun sama..hehe..cuma ada kelembutan tu sikit..jadil..hee..salam jumaat hunyeda :)

fatin aziz berkata...

samalah macam saya..nak je sampai malam jumaat mesti takot. sebenarnya walaupun dah 20 tahun tapi kadang2 tu termakan jugak kata2 org tua waktu kecik2. malam jumaat ada hantu..hehe

Aniq Bukhary berkata...

Haha.. Teringat zaman kanak-kanak dulu.. :)

Asha Lya berkata...

salam jumaat eida..hehe haah orang tua selalu ckp macam tu time kita budak2 ni ;)

Cik Itah@RRP berkata...

gadis melayu terakhir la kiranya hahhaha :P

Cik Itah@RRP berkata...

p/s pasal ruma tu tak tahu la fasa ke berapa yang pasti depan ramai jaya hehe sewa bilik ja..mahal la kalau ruma :(

Liza Licha berkata...

haha.. siyesly kelakar. yelah kan budak2 kecik .asal dengar hantu je takut

Muhammad Khairuddin Lim berkata...

salam jumaat..ada masa lawat saya.

wanariahamiza berkata...

Dialog kat atas tu lawak la.

acik idah berkata...

Masa kecik2 orang cakap apa pun percaya jer.. cuba skarang orang tua cakap camtu.. agak2 kita layan tak? hik3x..

Vee Lea berkata...

Haha! Nasib baik dah kembali ke pangkal jalan. Aisehh. Wakaka. Tp sbenarnya mlm Jumaat ni apa ekk?? :S Slalu je dgr org ckp ni, tp apa citer sbenarnya?

ima salsuzaima berkata...

haha..nakal betul ayahnya..

Azlan Strider berkata...

salam jumaat..zaman saya nanti nak kena tukar skill lain..dah tak boleh guna alasan banyak hantu..hehehe

p/s: sy dah masukkan awk dalam bloglist sy. :D

Regards,
-Strider-

Sylarius Yusof berkata...

Masa kecik-kecik dulu, orang tua-tua selalu pesan macam tu.

Bila dah besar dan dah kawin, orang tua-tua cerita lain pulak. Kata malam jumaat ni malam yang berkat.

Bila dah ada anak macam sekarang ni, baru saya faham kenapa orang tua-tua cakap macam tu. Hahaha

Nao Mei berkata...

hihi...lucu kan...ingat malam jumaat je kuar hantu..hahaha

Sally Samsaiman berkata...

aiseh! nasib baik masa baca dah hari sabtu :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda