Saya kenal sayang saya

Assalam
*************


Ini kisah pasangan kekasih..wahh..jangan baca kalau rasa meluat..sebab saya dah lama tak berjiwang..amboi...kekekeke..untuk ke seribu kalinya..kawanku asyik bertanya soalan yang sama
“Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia”
“Apa kau buta apa kau pura-pura suka”



Kalau nak tahu..dia mungkin baran seperti singa..tapi dalam barannya dia juga boleh menangis tonton cerita sedih..Dia mungkin baran tak kira masa..tapi kalau salah saya..dia memang tahan..dia mungkin saja keras kepala..tapi dia manja kalau kami berdua..heee....Kita mugkin tidak serasi..engkau dawai besi aku pula gadis manis...hihi



Saya kenal sayang saya..rahsia kita berdua...buat apa di cerita sama orang lain, bahagia kita rasa..pedulilah orang kata bajumu ronyok...asalkan selesa..ya tak..berkilau tidak bermakna kalau hati tidak ada..aku memang tidak tahan cemburu buta...dan aku sengajakan tunjuk keras kepala..kadang aku mula baran tidak semena...buat gedik mengada-ngada....kadang macam tuh lah kalau tidak kena layan..xox0....aku punya manja kau saja boleh rasa.. 

8 ulasan:

Nao Mei berkata...

aku menerima awak apa adanya...
ada apa dengan cinta :)

SecretOfShaila berkata...

hurm betul tue dear...xperlu di tunjuk sgt..hihihi

Mizz Aiza (Dunia Kecil) berkata...

terima kelebihan dan kekurangan si dia dengn seadanya dan cuba lengkap melengkapi antara 1 sama lain..

Muhammad Khairuddin Lim berkata...

semoga bahagia..

Cik Itah@RRP berkata...

alololo..so sweet :)

Sally Samsaiman berkata...

we are not finding the perfect one aite..?

Fatanah Khirizan berkata...

@Sally Samsaiman betul tu,kak sally,hehe :) comel entry ni,hehe :D

Khir Khalid berkata...

Cinta hadir dari hati.. hanya bersama jua yg tahu.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda