Coklat dari Tawau

Assalam
**********


Coba di lihat coklat di atas dahulu....sebelum di nilai rasa nikmat sebenar

waduhhh...enak sekali..heeee....coklat dari Tawau di bawa oleh kakak ipar

disaluti kacang dengan krim coklat yang asli

sekali tengok, macam sayang jer nak telan

dua kali tengok, macam berliur pula

tiga kali tengok...dup..dap..dup..dap...dah masuk dalam mulut

hahahhahaa......kalau nak tahu, 

saya memang gila & suka dengan perisa coklat

apa-apa jer perisa mesti pilih coklat dahulu



p/s Siapa penggemar coklat macam saya, sila angkat kening kanan..hee

Note* Belum join GA sila ke Ga hunyeda sebelum terlambat..byk hadiah taukk!!


8 ulasan:

Muhammad Khairuddin Lim berkata...

Sedap...

Asha Lya berkata...

sdpnya eida minta ckit hehe

Vee Lea berkata...

Nak jugaakkk!!!

hanmsfrah berkata...

sy ! *angkat kening kanan* hehe :D

Mizz Aiza (Dunia Kecil) berkata...

sedapnya coklat.. akak suka juga.. :D

Khir Khalid berkata...

Wah bestnya.. sy pun penggemar coklat.. dah angkat kening dah ni.. :D

Aniq Bukhary berkata...

Coklat dari my hometown Tawau.. Chewah. Macam aku jak satu orang tinggal di tawau bah :)

Cik Itah@RRP berkata...

suka coklat ya :) hehe nampak sedap pula..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda