Anak ke-3 kelahiran api


Assalam

*************
Sebentar tadi ada ternampak pasal ciri-ciri anak yang keberapa dalam kelahiran.. Jadi dah memang benar saya anak ke tiga dalam adik beradik. Jadinya dari api..what.!!! api..panasssss....memang kite seorang yang panas baran..heee..tak lah panas sangat, siram air sedikit, dah ok...haha


Memang ternyata semua dalam keterangan pasal di atas adalah 90% betul. Kebudakan, myb manja kot..hehee.. Keras hati..iya saya memang keras hati, mugkin sebab selalu di permainkan, tu yang hati dah jadi keras..asyik je berkeras, Jangan hati hitam sudahhhh....yang paling sama ialah "kebolehan mengetahui sesuatu dalam bisikan kalbu" ..kadang tu, semua apa yang saya fikirkan dan hati berkata apa, mesti benda itu betul terjadi..itu yang takut sangat kalau tetiba hati tidak sedap,,kot-kot ada benda buruk berlaku.

Sangat agresif tentang sesuatu benda...kalau ada benda yang di inginkan mesti beriya-iya mahu mendapatkan. Dan kalau membuat sesuatu kerja yang di suka mesti focus...dan kite ini sebenarnya kuat sangat bercerita ataupun di panggil membebel je.. contoh bebelan, kalau ada je benda yang kita tidak puas hati pasal di rumah kite sendiri, mesti mulalah bebelan dari A sampai Z..Kenapa itu, kenapa ini..jangan itu..jangan ini...blaa..bla..blaaa...sampai kekadang adik saya pun feedup asyik membebel je..hahahaha....siapa suruh, kerja yang di buat tidak kena..senang cerita mahu perfect la konon dengan semua kerja yang di buat...

Itu, serba sedikit pasal saya..kalau ada yang sudi nak tahu lah..kite just share je...jangan marah arrr...
korang pula, anak kelahiran apa? share-share lahhhhh...


6 ulasan:

Niena Reen berkata...

kita sama lah sis. saya pun risau juga yang pasal dapat tau something daripada bisikan hati tu. kalau hati tak sedap dah takut dah. tapi ada untungnya juga sbb kadang2 nak buat benda tak baik pun lepastu hati kata jangan. :)

Unknown berkata...

@Niena Reen baguslah kalau bgtuh, hati sering berkata, tapi mulut x berkata apa..heee

Unknown berkata...

yumida anak ke-4
sm la dgn yumida
kalau nk sesuatu mmg beriya2..samapi suakr nak lelap mata

Femmy berkata...

saya anak ke-2. kebetulan pulak, update entry saya yang seterusnya adalah Something about ANAK KE-2. nantikan ye.

Unknown berkata...

my kakak ank nombor tiga. hurmm. keras hati, n bersemangat rsnya.. cepat mrh jugak.. tp apapun bergantung pd cara kita control diri kita kan :)

Sally Samsaiman berkata...

@Yumida Huda akak sama dgn sally..hehehe :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda