Membuang Cd rosak dalam blog

Assalam

******************
Baru terupdate entry untuk malam ni....di sebabkan line yang begitu lembab yang membuatkan aku malas mengupdate. Blog pun agak sedikit suram tanpa komen-komen korang semua. Berbalik pada entry sebelum ni saya ada buat entry berkaitan dengan ketidakpuashatiaan berkaitan dengan blog ini. 

Pergi sini untuk tahu apa yang mereka komen dengan blog ini. Saya terharu sangat dengan komen-komen kalian. Terima kasih sebab sudi beri pendapat yang bernas untuk penambahbaikkan blog serba kekurangan ni. I'm very appreciate....



Dan ini di antara dua kommen kalian yang menyuruh untuk menghilangkan lagu di dalam blog. Yalah, macam CD rosak pun ada...tersekat-sekat dengan loading lagi. Tapi act, saya cuma letak lagu instrumental kitaro je. sebabnya saya suka dengar kitaro twilight ni. Tapi di sebabkan saya menghormati nasihat kalian, so saya sudah delete lagu dalam blog ini. Dan tidak ada lagu, jadi bolehlah, korang pasang lagu d pc sendiri, sebab CD rosak sudah tidak di pasang lagi..hihi

4 ulasan:

Khir Khalid berkata...

Wah.. tiada sudah lagu hehee.. all the best eda :)

Hanim berkata...

kenit pun pernah letak lagu dalam blog jugak. lagu metallica pulak tu hahahaha bergegar jantung orang yang datang baca.

Pastu bila fikir balik macam tak best je kalau orang baca ada bunyi2 pulak kan...terus kenit buang lagu tu sumer.

Invisible Me berkata...

Bagus bagus. Mesti yang mengomen tu suka :)

Vee berkata...

Without music lagi baik :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda