The Comment

Assalam

************
Semalam saya ada buat entry khas utk bloggger Khir, dan akhirnya beliau menukar juga kepada blog komen. Itu lebih memudahkan kepada semua para blogger mengunjungi blog beliau. Dan sekarang ini pula, dengan tajuk tertera "The Comment" di atas, saya dengan rendah dirinya ingin mahu menerima segala nasihat, dan kekurangan yang ada pada blog saya sendiri. 


Saya ingin mendengar apa kekurangan blog saya, dari segi lambat loading, gadget terlalu banyak, warna yang di gunakan bikin sakit matakah, apa sahaja yang korang rasa perlu di perbaiki. 

Bolehlah mengomen ataupun memberi nasihat yang boleh digunakan untuk saya memperbaharui lagi blog saya. Diharap korang dapat memberi kerjasama yang baik untuk saya memperbaiki kekurangan yang ada di blogku ini. Segala nasihat yang baik akan saya pertimbangkan.

Thanks kepada support

12 ulasan:

licha berkata...

ok je senang loading suma. color pun tak striking. cuma sebab licha BW smbil dgr lagu kat youtube, bila bkk blog ada lagu jugak pon. rasa errr... hm. tapi boleh accept la. mcm kat coffee hous. hehe. :)

Asha Lya berkata...

cukup cantik suda blog nie hehe..warna yang ceria.blog pun kemas..:)

Adriannasyaz berkata...

Salam eda..ok je blog eda..yg pnting mmg kotak komen dgn shoutbox ..sbb klu tak mmg ssh la nk tnggalkan jejak..kan..

Cik Itah berkata...

so far okay ja...semua ok :)

Unknown berkata...

bila fungsi right-click dimatikan, sebaik-baiknya settingkan supaya semua link boleh dibuka secara automatik pada tab yang baru.. maaf ye.. ini untuk kemudahan semua pengunjung.. terima kasih...

budakbandunglaici berkata...

bagi BBL semua dah ok. cuma tak jumpa kat mana butang nak pause lagu ni. hehe

recent post : Review Samsung Galaxy Note 3 : Edisi Tengok Sahaja

Khir Khalid berkata...

Assalam.. pada sy blog awak dah cun dah.. cuma tulisan yg dibawah header je agak kurang jelas sikit.. tp boleh dibaca. Mungkin di screen sy je yg kurang jelas.. lain ok je.. terbaik.. :) :)

Unknown berkata...

blog ieda x de masalah
loading laju, kemas, widget tersusun, so far ok la
yumida isi tabung Nuffnang sini - churp2 - selamat menabung :)

Unknown berkata...

eh jap..td yumida terpos pasal klik tabung nuff tu
sorry tgn laju sgt menekan
x ingat blog ieda xde iklan
sllu klo singgah blog rakan mmg klik iklan..hikhik..sorry..
komen tu nnti delete la...

nOe suhaimi berkata...

macam ok jer...loading pun x ada la lambat .. laju je..noe ni pun x tau la nk komen sgt...

Aku pengembara berkata...

Semua sudah dorang komen.. Secara keseluruhannya, xda masalah bg saya.. Oh ya.. mau bg tau, saya masukkan blog nie dalam bloglist saya k.. :)

norhasnizakhalid berkata...

mama rasa semuanya ok, tapi kalau lagu ni boleh dipausekan, lagi ok.. lain-lain takde masalah.. hihi... :)

blog secun ownernya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda