Entry khas buat blogger Khir Khalid

Assalam

*************
Terlebih dahulu, sebelum saya mencoret sebarang entry, saya mahu say sorry and harap jangan ambil hati buat blog Khir khalid sebab entry ini berkaitan dengan anda. heeee...
supaya saya lebih kerap jenguk blog anda. :))))

Masalahnya di sini berkaitan dengan komen. Sebabnya, beliau ni rajin sangat komen dekat blog aku, tapi yang membuatkan aku jarang membalas komen kat blog beliau ialah ruangan komen beliau menggunakan google+ komen, bukannya apa, line kat tempat aku kadang laju, kadang tuh slow je..asal nak komen je loading opening sangat lama. Ada yang langsung tidak dapat buka. Itulah sebab saya malas nak komen blog anda. Takut anda kecil hati sebab saya jarang jenguk, padahal saya memang sangat sukar untuk memberi komen. heeee...sampaikan saya buat khas entry utk blog anda..hihi...jangan marah arrrr.....

Saya sangat suka anda sebab rajin sangat komen blog orang. Tapi untuk orang lain mahu koment anda, kenalah juga berikan ruang komen yang easy supaya akan ramai lagi orang yang sudi and rajin komen kat blog anda. Dan lagi satu anda kena lah pasang kotak shout. Kot-kot saya senang sikit pesan something kah. Itu lagi memudahkan kerja saya untuk memblogging. heeee ..Boleh click sini shoutbox utk buat shout. 

Entry ini sekadar mengingatkan anda je. Sebabnya saya tidak tahu cara untuk sampaikan kepada anda. Shout tidak ada, nak komen pun susah...itu yang sampai buat entry.. harap anda paham erk...sekali lagi,,jangan marahhh arrrr, sebab mengata blog anda, blog saya sendiri pun ada kekurangannya juga. sekadar membantu untuk menambahbaik je.

p/s Teruskan usaha anda dalam berblogging... ^^

End

15 ulasan:

PCL berkata...

Salam Hunyeda, masalah yg sama ke dgn blog pcl ? ... harap Sdr Khir blh bg pilihan kpd pembaca yg sporting.

Unknown berkata...

Shawal yakin abg Khir Khalid tu tak marah.. sebab kalau Shawal kat tempat dia, Shawal dapat rasa bahawa ada seseorang sedang memberikan semangat untuk kita sentiasa membaiki keadaan blog demi keselesaan pembaca lain.. Akak memang hebat!

Sally Samsaiman berkata...

shoutbox mmg penting...yg komen tu rasa boleh implement dua-dua sekali...yg Google+ & Blogger punya.. ^_^

Khir Khalid berkata...

Sungguh terharu sy diatas entri ini.. Amat2 sy hargai. Sy mmg ada tergerak utk menukarkan ruang komen tu kembali kpd yg asal & sy rasa itu adalay yg terbaik utk jangka panjang berblogging. Shout box tu nnti sy akan study bila waktu terluang sbb bnyk yg sy belum faham lg.. maklumlah, masih baru :).. tau tulis, baca & komen je hehee.
Apa pun, t kasih ye.. ruang komen akan sy tukar dahulu & selebihnya bila nk perkemaskan lagi blog nnti.
Semoga ceria & sukses selalu :)

Tanpa Nama berkata...

mr.khir sporting kot ...

Unknown berkata...

@PakcikLie PCLeya..masalah yg sama juga susah nak bagi komen..harap d perbaiki..

Fais-SKA berkata...

1 teguran dan nasihat yg baik =) td, sy pn dah melawat blog saudara khir..mmg dah brubah..

Unknown berkata...

Salam kenal... BW sini dan follow..
http://puteriairyn.blogspot.com/2013/10/encik-mimpi-rindukanlah.html?showComment=1382419194891#c427337270626820052

Invisible Me berkata...

Wah entry khas ni.
IM rasa untuk yang nak guna komen google+ boleh cuba untuk sedia dua ruangan komen. Letak yang google+ dengan blogger sekali. Pendapat IM lah :)

Cik Itah berkata...

google komen tu memang kadang lambat loading huhuhu

Dayang Deno berkata...

blogger khir khalid, memang rajin komen.. kat blog dneo pun, banyak sangat komen dia...

p/s: deno sakit SLE.. boleh baca tentang SLE di tab menu bawah header ;)

norhasnizakhalid berkata...

ermm... takpelah, baguslah cara begini, hihi.. dengan entri semua orang boleh siasat kekurangan blog masing-masing.. hihi

budakbandunglaici berkata...

nice entry.. betul tu. kadang agak susah nak komen dengan google+ ni

recent post : Review Samsung Galaxy Note 3 : Edisi Tengok Sahaja

kak tie berkata...

salam kenal..singgah sini melalui blog Khirkarya

Aku pengembara berkata...

Secara jujurnya saya lg suka ruangan komen yg biasa daripada google plus tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda