GIVEAWAY untuk apa

Assalamualaikum

********
Sejak akhir-akhir ini malas sangat nak taip entry

sifat manusia yang memang malas berfikir..kiranya saya lah tu. 

kalau ada yang perasan, kebelakangan ni saya asyik join GA saja

tapi untuk GA yang sangat simple syaratnya

sebab saya sesangat malas nak buat semua syarat yang merimaskan peserta

click itu..tekan ini....hello....itu bukan kan menyukarkan orang join korang punya GA

Kalau setakat follow and like page masih boleh d terima

di tambah lagi dengan hadiah yang awesome

conform mereka tertarik punya

tapi bagi saya bukan hadiah yang d pertikaikan

tapi hubungan silaturahim antara peserta dengan peserta yang lain

dengan GA kit boleh lagi menambahkan kenalan bagi blog yang masih baru macam saya

2 ulasan:

Farah Waheda Wahid berkata...

GA dan Segmen itu yang merapatkan ukhuwah sesama kita sebagai blogger sebenarnya... ^_^

Unknown berkata...

Btuil tu.
Kalu xdek entry bleh join contest.
Jnji blog x kosong.
Blog kosong mmg rugi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua catatan di atas daripada Hunyeda